Monday, August 14, 2017

NPCOIN MALAYSIA TEMBUSI PASARAN INDONESIA, THAILAND DAN VIETNAM


"Adakah anda seorang Jutawan crypto? "

"Jika ya, anda mungkin di antara pembeli terawal dan terlibat di dalam membeli Cryptocurrency seperti Bitcoin dan Ethereum.

Pelabur cryptocurrency awal di Ethereum melihat syiling mereka meningkat dari $ 0.37 USD semasa crowdsale awal hingga $ 380 USD hari ini. Pelaburan $ 10,000 yang kecil akan menjadi $ 1 juta dolar hari ini.

Kisah yang sama adalah benar untuk Bitcoin. Pengguna Bitcoin awal melihat kenaikan mata wang mereka serendah $ 0.01 setiap syiling, kepada $ 2,800 USD hari ini.

Anda tidak perlu melakukan pengiraan.

Keuntungan terlalu besar yang sudah terlepas ... "



Sekarang, anda sudah terlambat untuk Bitcoin / Ethereum ...


JOM JOIN BERSAMA REVOLUSI

PENDAPATAN KEWANGAN!

GENERASI KEEMPAT MENYELURUH

CRYPTO CURRENCY "NPCOIN"

PELABURAN DALAM "FASA TAWARAN"!

JADIKAN "WANG MUDAH"!
.
Kami adalah wakil Cryptocurrency Malaysia generasi keempat bernama "NPCOIN".
NPCOIN dianggap sebagai kaedah alternatif untuk Bitcoin dan ia dianggap sebagai masa depan cryptocurrency. NPCOIN diperkenalkan oleh orang Malaysia dan ibu pejabatnya terletak di Puchong Kuala Lumpur.  Berurusan dengan menggunakan NPCOIN, kini kita telah menemui cara alternatif yang terbaik untuk melangkah ke kemajuan kewangan bersama dengan pertumbuhan dalam mata wang digital.

Kami hanya berada dalam "Initial Coin Offer Phase" phasa tawaran Cryptocurrency (hampir tiada siapa yang bercakap mengenai Cryptocurrency kami sekarang). Dan NPCOIN akan didesentralisasi dan ditawarkan pada pertukaran awam pada APRIL 2018.

Sebagai seorang pelabur, anda akan mendapat keuntungan dari peningkatan nilai yang besar yang akan mengalami selama bertahun-tahun, tidak ada kewajiban bagi anda untuk membawa masuk orang untuk membuat keuntungan daripada pelaburan anda, ini adalah pilihan jika anda ingin membantu membina rangkaian. Dan memperoleh komisen tambahan dengan tiada kaitan dengan pelaburan awal anda hanya usaha anda. Sebagai pelabur, Anda membeli rendah dan menjual tinggi.





NEARPLUS NEWS AND UPDATE

Know Your Customer (KYC) Procedure 1/29/2018 To All Valued NearPlus Members, In complying to e-commerce guideline and regulation, preventi...